گروه مدیران think مجموعه ای از مدیران کارآزموده و خلاق، با تجربه اجرائی در حوزه های مدیریت و عملیات های سازمانی هستند که ماموریت خود را، ارتقای سطح بهبود عملکرد سازمانها می دانند.
اصولا عملکرد سازمانها در سه گزینه اصلی دیده می شود : 1- فروش، 2- سودآوری، 3- رضایتمندی کارکنان
سایر عوامل در موفقیت سازمانها زیر مجموعه ای از این سه عامل است و صاحبان کسب و کار موظف به بهبود این سه می باشند.
چشم انداز عملیاتی گروه think در موارد زیر پایه ریزی شده است :
1- ما معتقدیم شرکتها و سازمانها هیچگاه نباید به بن بست های تجاری برسند. ما معتقدیم حتی در بزرگترین بحرانها هم می توان فرصت هائی ساخت تا بقای سازمان تضمین گردد. دنیای اطراف سازمان ها مملو از فرصتهاست. برخی از آنها توسط مدیران تیزهوش شناسائی می شوند ولی به دلیل ترافیک شغلی و یا عدم داشتن تیم های خلاق به فراموشی سپرده می شوند و برخی دیگر در تیررس سازمان ها نیستند و باید برای یافتن آنها دقیق تر به اطراف نگریست.
2- چالش های روزمره در دنیای کسب و کار همواره پدید می آیند : تحقق اهداف فروش مشکل می شوند، کانال های فروش مثل گذشته تحمل حجم فروش جدید را ندارند ، مشتریان به شبکه توزیع مثل گذشته وفادار نیستند ، مشتریان از جلوی ویترین فروشگاهها بدون توجه می گذرند و سازمان، چالاکی گذشته را در مواجه با مسائل ندارد و ... این چالش ها راه حل های مناسب سازی شده برای هر سازمان دارند.
3- باور ما بر این است که خلاقیت و تجربه ابزارهای مهمی برای مدیران هستند. معمولا این استعداد در بخش کوچکی از مدیران یک سازمان و حتی افراد یک جامعه همزمان نهادینه می شود. آنچه که برای مدیران ارشد و تصمیم گیران اصلی یک شرکت مهم است، بکار گیری حداکثر استعداد کارکنان در جهت بروز خلاقیت آنها و نهایتا ایجاد تجربه کنترلی برای مواجهه با رخ دادهای مشابه ست.
4- در دنیای دیجیتال و عصر جدید، سرعت تصمیم گیری به اندازه داشتن تصمیم مهم و بلکه با اهمیت تر است. صرف داشتن تصمیم یا علاقه یا یک ایده ، دلیلی بر موفقیت یک کسب و کار نیست. ایجاد فضای اجرای موفق ایده ها در یک سازمان دلیلی بر تقسیم درست وظایف و نشانه ساختار درست تصمیم گیری ست. کسانی که ایده را تبدیل به محصول می کنند، باید در چنین فضائی زیست سازمانی داشته باشند.
برخی از خدمات گروه think :
1- بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی
2- بهبود و طراحی فرآیندها
3- مدیریت منابع و بهبود ساختاری مصارف سازمان
4- تدوین استراتژی و ایجاد ساختاری گزارش دهی آنلاین واحدها
5- بهبود و توسعه کانال های فروش
6- برند سازی و خلق ارزش نو برای برندهای سازمان
7- طراحی و توسعه محصولات جدید براساس مطالعات و تحقیقات بازار
8- مدیریت هزینه ها و بهبود عملکرد سودآوری
www.the-think.ir
دیدگاه خود را بنویسید